Informacja dotycząca przyjmowania recept drogą mailową

Uprzejmie informujemy, że od 27.10.2025r. istnieje możliwość składania zamówień na
recepty drogą mailową wyłącznie na leki stałe (kontynuacja leczenia) na adres:
rejestracja@gpliwonicz.pl
W wiadomości prosimy o podanie następujących danych:
 imię i nazwisko pacjenta
 adres zamieszkania
 nazwy leków, dawkowanie oraz ilość opakowań.
Aby recepta mogła być zrealizowana w naszym systemie powinien znajdować się aktualny
numer telefonu oraz zaświadczenie lekarskie potwierdzające konieczność kontynuacji
leczenia z poradni specjalistycznej.
Brak któregokolwiek z powyższych elementów może skutkować odmową wystawienia
recepty.
Prosimy o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem – nie w momencie, gdy lek
się kończy, aby zapewnić ciągłość leczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *